Recenzie pentru căști fără fir PlayStation Gold

În ciuda faptului că este mult mai populară decât piața computerelor, spațiul pentru consolă este de fapt un fel de loc amuzant în ceea ce privește căștile de jocuri. Nicio cască de jocuri pentru generația actuală de console nu este pe deplin compatibilă cu fiecare consolă și, atunci când funcționează, rămân deseori funcții pe PC – cel mai frecvent sunet surround. În general, aceste probleme nu vor fi rezolvate în curând, dar asta nu înseamnă neapărat că trebuie să vă mulțumiți cu mai puține caracteristici pe o consolă.

Setul cu cască fără fir Sony PlayStation Gold aduce sunet wireless și sunet surround pe PlayStation 4 pentru sub 100 USD. Pe hârtie este un produs impresionant, dar este de fapt ceva bun?

Notă editor: această recenzie a fost actualizată la 9 septembrie 2020 pentru a include întrebări frecvente suplimentare răspunsuri.

Pentru cine este setul cu cască fără fir PlayStation Gold?

• Jucătorii Playstation 4 care doresc ceva confortabil pentru camera de zi.

Ce este în cutie?

Nu este prezentat: voucherul pentru pielea Fortnite care probabil va convinge mii de Copiii de 12 ani să cumpere această cască.

Nu prea vine în cutie cu setul cu cască fără fir PlayStation Gold. Există setul cu cască, dongle-ul USB inclus și un cablu de încărcare micro USB. De asemenea, dacă sunteți cineva care ar fi entuziasmat de astfel de lucruri, există un cod pentru skin-ul Fortnite cu temă PlayStation.

Cum este căștile fără fir PlayStation Gold?

Acesta nu este un set de căști pentru jocuri pe care l-aș folosi cu alte platforme decât PlayStation 4.

Un lucru devine foarte evident după doar puțin timp; această cască este orientată spre a te îndepărta cât mai mult de calea ta – în bine și în rău – și o mare parte din aceasta se rezumă la ceea ce este format din ele. Setul cu cască fără fir PlayStation Gold este în primul rând un set cu cască din plastic. Este extrem de ușor, realizat cu o singură bandă de plastic acoperită cu piele artificială. Se fixează solid fără probleme, dar nu atât de mult pentru a simți o presiune vizibilă.

Căștile sunt rotunde și au un profil destul de scăzut. Pentru a explica acest lucru, Sony a adăugat un unghi mult mai abrupt în interiorul căștii, astfel încât urechea să se simtă cuibărită în căști. Personal, mi s-a părut extrem de confortabil, dar dacă urechile tale sunt chiar puțin mai mari, nu va fi. Chiar și presiuni ușoare pot deveni destul de acute după câteva ore de joc, iar acest lucru pare conceput pentru o gamă prea mică de urechi. Ar trebui să fie de la sine înțeles, dar și jucătorii cu ochelari ar găsi ceva teribil de favorabil aici.

Aceste urechi sunt confortabile, dar numai dacă nu aveți urechi mari

Dacă vă aflați în acel grup norocos cu urechile de mărimea potrivită, sunteți în căutarea pentru ceva destul de confortabil. Aproape că am uitat că purtam setul cu cască de câteva ori în timpul testării, adică cel puțin până când a trebuit să modific oricare dintre setări.

PlayStation Gold Wireless prezintă un sortiment de butoane și comutatoare care sună la stânga. căști. Pe partea din spate există un buton de volum, un buton de sunet surround și un buton de dezactivare a microfonului. Pe partea din față există un comutator de alimentare și un basculant pentru reglarea sunetului jocului și a echilibrului de chat. Sincer, totul este cam mult. Toate butoanele se simt la fel și de multe ori m-am trezit căutând prea mult timp, când tot ce îmi doream era să scad volumul.

Conectivitate

Setul cu cască wireless PlayStation Gold se conectează la dispozitive care utilizează un adaptor USB RF de 2,4 GHz, deci nu va trebui să vă faceți griji cu privire la decalajul audio pe care îl aduce uneori Bluetooth. Când bateria se epuizează, puteți oricând să vă conectați la un controler PlayStation folosind cablul detașabil inclus de 3,5 mm. Conexiunea de 3,5 mm nu acceptă sunetul surround, dar cel puțin nu va trebui să așteptați să folosiți căștile până când acestea sunt reîncărcate.

Baterie

Sony nu faceți afirmații cu privire la durata bateriei pentru această cască, dar în testele noastre am constatat că a reușit puțin peste 8 ore și 8 minute de redare continuă. S-ar putea să găsiți că obțineți mai mult decât atât, având în vedere că testul nostru se desfășoară puțin mai tare decât mulți ascultă căștile (~ 75dB). Cu toate acestea, dacă jucați sunet surround pe tot parcursul timpului, probabil că nici măcar nu veți vedea acea marcă de 8 ore.

Jocuri cu setul cu cască fără fir PlayStation Gold

Setul cu cască este atât de ușor, încât de fapt aproape că am uitat că îl purtam uneori.

jocurile cu setul cu cască fără fir PlayStation Gold sunt o experiență destul de ușoară, cu câteva dezavantaje. Evident, acesta este un set de căști centrat pe PlayStation și aceasta este platforma cu care vă veți distra cel mai bine. Setul cu cască aduce 7.1 sunet surround virtual pentru PlayStation 4, fără a fi nevoie de software adăugat – este doar (încă un alt) un buton de pe căștile din stânga (pentru a fi clar, există o aplicație opțională, dar nu vă lipsește nimic ignorând-o).

Jucând jocuri precum Fortnite și Star Wars Jedi: Fallen Order, a devenit imediat evident cât de bine funcționează funcția de sunet surround. Nu este nimic asemănător cu posibilitatea de a comuta între stereo și 7.1 din mers pentru a observa cu adevărat diferența. Diferența în Fortnite a fost exact la fel de semnificativă pe cât te-ai fi așteptat, jocul sunând ca niște pași și focuri de armă provenind din ceea ce se simțea în orice sens. Cu toate acestea, m-a impresionat cu adevărat modul în care sunetul surround afectează sunetul ambiental în Fallen Order – sunetele insectelor și sunetele animalelor din Bogano te înconjoară cu adevărat în timp ce alergi în jurul lumii.

Experiența pe PC este considerabil mai puțin notabilă . Sunetul surround nu este acceptat pe platformă, așa că sunteți blocat de sunetul stereo, iar controlul volumului devine destul de ciudat. Când conectați setul cu cască fără fir PlayStation Gold la un computer, controlul volumului de pe computer nu funcționează complet. Singurul lucru care va crește sau reduce volumul căștilor este basculantul de pe căștile din stânga. Experiența reală a jocului pe computer este bună, dar problema volumului pune cu siguranță o problemă asupra lucrurilor.

Cum sună setul cu cască fără fir PlayStation Gold?

Scufundarea ușoară din gama basului nu ar trebui să deranjeze pe nimeni.

Toate spus, căștile fără fir PlayStation Gold au de fapt un sunet destul de decent pentru o cască de jocuri. Există o ușoară dezacordare în gama basului, dar în caz contrar, căștile emit un sunet precis la aproximativ 3.000Hz. Scufundarea după aceea este relativ superficială și, cel mai probabil, pentru a evita rezonanțele naturale în ureche.

Când jucați jocuri, acest lucru înseamnă că nu ar trebui să aveți probleme cu distincția sunetelor pașilor sau vorbirii, chiar atunci când se confruntă cu o grindină de focuri de armă.

În muzică, dezacordul semnificativ din gama foarte joasă a basului înseamnă unele sunete, dintre care multe sunt cele mai frecvente în EDM, ar putea fi puțin mai greu de auzit decât ar trebui altfel. Cu toate acestea, în general, nu ar trebui să aveți nicio problemă cu auzul fiecărei părți a unui anumit cântec.

La fel, scăderea accentului în sunete ar putea face sunetele unor corzi și chimbaluri puțin mai greu de auzit, dar nimic prea important. Clasicul Stan Rogers Watching the Apples Grow prezintă nenumărate părți de chitară și lăutărie, toate stratificate deasupra, dar căștile fără fir PlayStation Gold nu s-au luptat niciodată cu claritate în niciun moment.

Chiar și cu un sigiliu decent, aceste căști nu vor bloca prea mult.

Când vine vorba de izolare, bine, PlayStation Gold Wireless nu este foarte bun. Este confortabil, dar tampoanele pentru căști sunt destul de subțiri. Totuși, nu este o problemă atât de mare pentru o cască de jocuri. Deschiderea și închiderea medie a unei uși sau zgomotul frigiderului nu sunt tocmai marile distrageri și zgomote pentru care este creat ANC. Doar nu vă așteptați să auziți mult dacă îl scoateți afară.

Cu toate acestea, obținerea chiar și a acestui rezultat de izolare slabă se bazează pe faptul că puteți forma în mod adecvat un sigiliu în jurul urechilor. Nu am avut prea multe probleme când foloseam setul cu cască, dar am avut, de asemenea, un timp de-a dreptul montându-le pe unitatea noastră de testare – persoanele cu urechi mai mari vor avea probabil probleme similare.

Microfon

Este greu să găsești un set de căști pentru jocuri cu un microfon la fel de prost ca setul cu cască fără fir PlayStation Gold.

Microfonul căștilor fără fir PlayStation Gold este, într-un cuvânt, rău. Din perspectiva răspunsului în frecvență, are o scădere destul de semnificativă în gama basului, ceea ce poate face ca vocile mai profunde să sune destul de distorsionate. Excesul de accentuare din gama înaltă are sens, deoarece va produce sunete sibilante (sunete F-, S- și SH–) care apar mai bine.

Cu toate acestea, adevărata problemă cu acest microfon nu apare pe graficul de răspuns în frecvență. Aici există o problemă destul de semnificativă cu claritate și se pare că provine în mare măsură din faptul că microfonul este încorporat în căștile din stânga, mai degrabă decât atașat la un fir. Sună puțin ca și cum ai vorbi într-o cutie de tablă. Ascultați-vă personal:

Se încarcă sondajul

Ar trebui să cumpărați căști fără fir PlayStation Gold?

Dacă aveți microfon este o prioritate redusă și doriți un sunet surround decent pe PlayStation 4, poate.

Setul cu cască fără fir PlayStation Gold face un efort clar pentru a ieși într-adevăr – totul despre el este cu profil redus, în bine și în rău.Dacă urechile sunt suficient de mici pentru a se potrivi, acesta este un set cu cască extrem de confortabil și suficient de ușor încât să nu-l observați. Includerea sunetului surround și fără a fi nevoie de software suplimentar nu mai puțin, face ca aceasta să fie o pereche foarte solidă de căști fără fir pentru jocuri.

Cu toate acestea, această abordare cu profil redus afectează într-adevăr performanțele microfonului și face ca toate butoanele se simt destul de asemănătoare, așa că sentimentul în jurul lor devine puțin frustrant. Dacă doriți ceva orientat mai mult spre sesiuni de chat vocal extinse, chiar și o cască cu fir, cum ar fi HyperX Cloud Alpha sau Fnatic React, ar fi probabil mai bună. Într-adevăr, orice lucru cu un microfon cu braț atașat va face mai bine decât acest lucru. Dacă sunteți pe piață pentru ceva cu o durată de viață a bateriei puțin mai mare, căștile precum SteelSeries Arctis 7, HyperX Cloud Flight S și Razer Thresher Ultimate sunt toate opțiuni wireless excelente, deși la prețuri din ce în ce mai mari.

Nu ratați: cele mai bune căști fără fir pentru jocuri

Toate spusele, căștile fără fir PlayStation Gold sunt căști solide pentru jocuri, dacă vă place să jucați jocuri cu un singur jucător și una mai puțin solidă atunci când se implică alte persoane.

Lasă un răspuns