Recenze bezdrátových náhlavních souprav PlayStation Gold

Navzdory tomu, že je mnohem populárnější než trh s PC, je prostor konzoly ve skutečnosti trochu zábavným místem, pokud jde o herní náhlavní soupravy. Žádná herní náhlavní souprava pro současnou generaci konzolí není plně kompatibilní s každou konzolou, a když fungují, na PC často zůstanou funkce – nejčastěji prostorový zvuk. Celkově tyto problémy nebudou brzy odstraněny, ale to nutně neznamená, že se musíte spokojit s menším počtem funkcí na konzole.

Bezdrátová náhlavní souprava Sony PlayStation Gold přináší bezdrátové audio prostorový zvuk na PlayStation 4 za méně než 100 $. Na papíře je to působivý produkt, ale je ve skutečnosti dobrý?

Poznámka editora: Tato recenze byla aktualizována 9. září 2020, aby zahrnovala další FAQ odpovědi.

Pro koho je bezdrátová náhlavní souprava PlayStation Gold určena?

• hráči PlayStation 4, kteří chtějí něco pohodlného pro obývací pokoj.

Co je v krabici?

Nezobrazeno: poukaz Fortnite na kůži, který pravděpodobně přesvědčí tisíce Dvanáctileté si kupují tuto náhlavní soupravu.

S bezdrátovou náhlavní soupravou PlayStation Gold není v balení mnoho. K dispozici je náhlavní souprava, přiložený USB RF dongle a nabíjecí kabel micro USB. Také, pokud jste někoho, koho by takové věci nadchly, existuje kód pro skin Fortnite s motivem PlayStation.

Jaký je bezdrátový headset PlayStation Gold?

Toto není herní náhlavní souprava, kterou bych používal s jinými platformami než PlayStation 4.

Jedna věc je velmi zřejmá již po chvíli; tato náhlavní souprava je zaměřena na to, aby vám co nejvíce unikla z cesty – pro lepší i horší – a velká část toho závisí na tom, z čeho je vyrobena. Bezdrátová náhlavní souprava PlayStation Gold je primárně plastová náhlavní souprava. Je extrémně lehký a vyrobený z jediného plastového pásku potaženého umělou kůží. Bez problémů se pevně sevře, ale ne tolik, aby pocítil znatelný tlak.

Sluchátka jsou kulatá a poměrně nízká. Aby to bylo možné zohlednit, společnost Sony přidala do náušníku mnohem strmější úhel, takže se vaše ucho ve sluchátkách opravdu cítilo. Osobně mi to připadalo mimořádně pohodlné, ale pokud jsou vaše uši co i jen trochu na větší straně, nebude to tak. I mírné tlaky mohou být po několika hodinách hraní docela akutní a zdá se, že je to navrženo pro příliš úzký rozsah uší. Mělo by to být samozřejmé, ale i hráči s brýlemi by zde našli něco strašně příznivého.

Tyto náušníky jsou pohodlné, ale pouze pokud nemáte velké uši.

Pokud jste v té šťastné skupině se správnými velikostmi uší, čeká vás něco docela pohodlného. Téměř jsem zapomněl, že jsem během testování několikrát měl na sobě náhlavní soupravu, tedy alespoň do doby, než jsem potřeboval změnit některá nastavení.

PlayStation Gold Wireless je vybaven řadou tlačítek a přepínačů zvonících vlevo sluchátka. Na zadní straně je kolébka hlasitosti, tlačítko prostorového zvuku a tlačítko pro ztlumení mikrofonu. Na přední straně je vypínač a kolébka pro nastavení zvuku hry a vyvážení chatu. Upřímně řečeno, je to všechno trochu moc. Všechna tlačítka jsou stejná a často jsem se příliš dlouho potuloval, když jsem chtěl jen snížit hlasitost.

Připojení

Bezdrátová náhlavní souprava PlayStation Gold se připojuje k zařízení využívající 2,4 GHz RF USB adaptér, takže si nebudete muset dělat starosti s audio zpožděním, které Bluetooth někdy přináší. Když se baterie vybije, můžete se kdykoli připojit k ovladači PlayStation pomocí dodávaného odnímatelného 3,5 mm kabelu. Připojení 3,5 mm nepodporuje prostorový zvuk, ale přinejmenším nebudete muset čekat, až budete sluchátka používat, dokud se nenabijí.

Baterie

Sony není dělat jakékoli tvrzení o tom, jak dlouho má baterie pro tuto náhlavní soupravu vydržet, ale při našem testování jsme zjistili, že zvládla něco přes 8 hodin a 8 minut nepřetržitého přehrávání. Možná zjistíte, že toho získáte víc, protože náš test běží trochu hlasitěji než mnozí poslouchají sluchátka (~ 75 dB). Pokud však hrajete s prostorovým zvukem po celou dobu, pravděpodobně neuvidíte ani 8hodinovou hranici.

Hraní s bezdrátovým headsetem PlayStation Gold

Náhlavní souprava je tak lehká, že jsem skoro zapomněl, že jsem ji občas nosil.

Hraní hry s bezdrátovým headsetem PlayStation Gold je docela snadný zážitek s několika nevýhodami. Je zřejmé, že se jedná o náhlavní soupravu zaměřenou na PlayStation, a to je platforma, na které budete mít nejlepší čas. Náhlavní souprava přináší 7.1 virtuální prostorový zvuk pro PlayStation 4, aniž byste museli přidávat software – je to jen (ještě další) tlačítko na levých sluchátkách (aby bylo jasné, že existuje volitelná aplikace, ale tím, že ji ignorujete, vám nic nechybí).

Při hraní her jako Fortnite a Star Wars Jedi: Fallen Order bylo okamžitě zřejmé, jak dobře funguje funkce prostorového zvuku. Není nic takového, jako kdybyste mohli za chodu přepínat mezi stereo a 7.1, abyste si skutečně všimli rozdílu. Rozdíl ve Fortnite byl přesně tak výrazný, jak byste čekali, herní zvuky jako kroky a střelba vycházely z toho, co vypadalo jako v každém směru. Opravdu mě však zarazilo, jak prostorový zvuk ovlivňuje okolní zvuk ve Fallen Order – zvuky hmyzu a zvířecí výkřiky Bogana vás opravdu obklopují, když běháte po celém světě.

Zkušenosti s PC jsou podstatně méně pozoruhodné . Prostorový zvuk není na platformě podporován, takže jste uvízli se stereofonním zvukem a ovládání hlasitosti je docela divné. Když připojíte bezdrátový headset PlayStation Gold k počítači, ovládání hlasitosti na straně počítače zcela nefunguje. Jedinou věcí, která zvýší nebo sníží hlasitost náhlavní soupravy, je kolébka na levých sluchátkách. Skutečný herní zážitek na PC je v pořádku, ale problém s hlasitostí rozhodně věci tlumí.

Jak zní bezdrátová náhlavní souprava PlayStation Gold?

Mírný pokles v basovém rozsahu by nikoho neměl obtěžovat.

Vše Bezdrátová náhlavní souprava PlayStation Gold má ve skutečnosti docela slušný zvuk pro herní náhlavní soupravu. V basovém rozsahu je mírné zesílení, ale jinak náhlavní souprava vydává přesný zvuk na přibližně 3 000 Hz. Pokles po tom je poměrně mělký a je pravděpodobné, že se vyhnete přirozeným rezonancím v uchu.

Při hraní her to znamená, že byste neměli mít problémy s vydáváním zvuků kroků nebo řeči, dokonce při konfrontaci s krupobitím.

V hudbě znamená výrazné snížení důrazu ve velmi nízkém rozsahu basů, že některé zvuky, z nichž mnohé jsou v EDM nejběžnější, mohou být o něco těžší slyšet než by jinak měli. Většinou byste však neměli mít problém s poslechem každé části dané skladby.

Stejně tak de-důraz ve výškách může trochu znít zvuky některých strun a činelů, ale nic moc velkého. Klasické dílo Stan Rogers Watching the Apples Grow obsahuje nesčetné množství kytarových a houslových částí, které jsou navrstvené nahoře, ale bezdrátová náhlavní souprava PlayStation Gold nikdy v žádném okamžiku nebojovala s čistotou.

I při slušném utěsnění tato náhlavní souprava opravdu moc neblokuje.

Pokud jde o izolaci, PlayStation Gold Wireless prostě není moc dobrý. Je to pohodlné, ale podložky pro sluchátka jsou docela tenké. Pro herní sluchátka to však není tak velký problém. Průměrné otevírání a zavírání dveří nebo vrčení ledničky nejsou tak velkým rušivým faktorem a vydává zvuky, pro které je ANC postaveno. Jen neočekávejte, že toho budete hodně slyšet, když si to vezmete ven.

Dosažení i tohoto skromného výsledku izolace však vychází z toho, že jste schopni adekvátně utěsnit své uši. Když jsem používal náhlavní soupravu, neměl jsem velký problém, ale také jsem měl sakra čas nasadit je na naši testovací jednotku – lidé s většími ušima pravděpodobně budou mít podobné problémy.

Mikrofon

Je těžké najít náhlavní soupravu s mikrofonem tak špatnou jako bezdrátová náhlavní souprava PlayStation Gold.

Mikrofon bezdrátové náhlavní soupravy PlayStation Gold je jedním slovem špatný. Z pohledu frekvenční odezvy má docela výrazný pokles v basovém rozsahu, díky kterému mohou hlubší hlasy znít docela zkresleně. Nadměrné zdůraznění ve vysokém rozsahu dává smysl, protože způsobí sykavé zvuky (zvuky F-, S- a SH–), které se dostanou do popředí.

skutečný problém s tímto mikrofonem se nezobrazí v tabulce frekvenčních charakteristik. Srozumitelnost zde má docela zásadní problém a zdá se, že do značné míry vychází ze skutečnosti, že mikrofon je zabudován do levých sluchátek, nikoli připojený k drátu. Zní to trochu, jako byste mluvili do plechovky. Poslechněte si sami:

Načítání hlasování

Měli byste si koupit bezdrátový headset PlayStation Gold?

Pokud má mikrofon nízkou prioritu a chcete na PlayStation 4 slušný prostorový zvuk.

Bezdrátová náhlavní souprava PlayStation Gold se zjevně snaží vyjít z cesty – všechno o ní je málo viditelné, v dobrém i horším.Pokud jsou vaše uši dostatečně malé, aby se vešly, jedná se o mimořádně pohodlnou náhlavní soupravu a dostatečně lehkou, abyste si toho téměř nevšimli. Díky začlenění prostorového zvuku a bez nutnosti dalšího softwaru je to velmi solidní pár bezdrátových herních sluchátek.

Tento nízkoprofilový přístup však výkon mikrofonu skutečně poškozuje a díky němu všechna tlačítka se cítí docela podobná, takže cítit je trochu frustrující. Pokud chcete něco více zaměřeného na prodloužené relace hlasového chatu, pravděpodobně by byla lepší i kabelová náhlavní souprava, jako je HyperX Cloud Alpha nebo Fnatic React. Opravdu cokoli s připojeným výložníkovým mikrofonem bude lepší než toto. Pokud hledáte něco s trochu delší výdrží baterie, náhlavní soupravy jako SteelSeries Arctis 7, HyperX Cloud Flight S a Razer Thresher Ultimate jsou skvělé bezdrátové možnosti, i když za stále vyšší ceny.

Nenechte si ujít: Nejlepší bezdrátové herní náhlavní soupravy

Stručně řečeno, bezdrátová náhlavní souprava PlayStation Gold je spolehlivá herní náhlavní souprava, pokud hrajete hry pro jednoho hráče, a méně solidní, když se zapojí další lidé.