Nejlepší indukční rozsahy roku 2020 – našich 5 nejlepších tipů [RECENZE & VIDEO]

Autor

John Carey

Poslední změna
17. prosince 2020
Sdílet toto

Výběr indukčního rozsahu, který vyhovuje vaše potřeby a rozpočet mohou být zastrašující se stovkami různých modelů, ze kterých si můžete vybrat. Abychom to usnadnili, pečlivě jsme vybrali našich 5 nejlepších indukčních rozsahů roku 2020, abyste si mohli být jisti svým rozhodnutím.

Indukční varná deska řady poskytuje optimalizované vaření v celé své kráse. Nakonec je indukční vaření považováno za energeticky nejúčinnější metodu vaření. Indukční kamna se rychle stávají preferovanou volbou mezi kuchaři, kteří oceňují rychlost, přesnost a snadné čištění. Díky prvkům v indukční varné desce se vaše pánve přemění na tepelné nádoby, které reagují na přesné změny teploty během procesu vaření. Na rozdíl od pověsti budou vaše hrnce a pánve fungovat na indukční varné desce, dokud se magnet přilepí na jejich spodní část.

Nelze tvrdit, že indukce je významným zlepšením oproti starší technologii elektrického vaření, jako je jako elektrické sálavé nebo spirálové varné desky a responzivní regulace teploty je mnohem přesnější než vaření na plynovém plameni. Velkým bonusem je, jak snadno se čistí, stačí po vaření rychle otřít. Ale to, co se nám opravdu líbí, jsou vestavěné bezpečnostní prvky. Nedochází k výměně tepla, pokud na horní straně prvku není hrnec a jakmile je hrnec vyjmut nebo pokud se hrnec převařuje, topení se zastaví.

DOPORUČENÉ VIDEO PRO VY

Nejlepší indukční rozsahy (včetně skvělých vizuálních prvků)

Nejlepší indukční rozsah Výběr pro rok 2020

Naše 5 nejlepších možností indukčního rozsahu

1) Nejspolehlivější rozsah indukce: GE Profile PHS930SLSS

Náš nejlepší výběr pro většinu people is this GE Profile 30-inch slide-in induction range

Profil GE PHS930SLSS

Tento indukční rozsah kontroluje většinu políček, pokud jde o nalezení dokonalého sortimentu pro naše zákazníky. Pro začátečníky je to zasouvací řada, která má nahradit existující volně stojící řadu. Na rozdíl od některých výsuvných rozsahů má tento hotové strany, což znamená, že má hotový vzhled, i když je na jedné straně obnažený. Na rozdíl od jiných výsuvů rozsah nemá přečnívající okraj kolem okraje, což znamená, že můžete instalujte to blízko ke zdi na obou stranách. Pokud jde o výkon vaření, tato řada obsahuje 4 hořáky plus 5. hořák, který lze použít jako ohřívací plochu. Můžete také propojit dvě zóny hořáku, aby se do nich vešly větší hrnce a pánve, jako je mřížka nebo pánev na ryby, čímž získáte univerzálnější varnou desku, kterou milujeme.

Trouba je vybavena skutečnou evropskou konvekcí pro přesné vaření. a dokonce i teplo. Trouba obsahuje tři rošty a odkládací zásuvku dole pro větší pohodlí.

2) Nejlepší indukční rozsah s řízeným vařením: Cafe CHS950P2MS1

Pokud se vám líbí funkce předchozího Profil GE, ale místo dotykových ovládacích prvků upřednostňujte knoflíky, podívejte se na indukční rozsah zasunutí Cafe s úhlopříčkou 30 palců

Cafe CHS950P2MS1

Řada Cafe, vyráběná také společností GE, je upgradem jejich řady GE Profile zaměřené na zákazníky, kteří chtějí výraznější design a kuchařské funkce inspirované kuchařem. Tento model má všechny funkce profilu GE, který jsme zdůraznili dříve a další. Tato řada má zřetelný profi design s ovládacími knoflíky pro ovládání prvků hořáku namísto elektronických, což umožňuje intuitivnější rychlou změnu nastavení teploty. Tlusté rukojeti mu dodávají také vysoký obchodní dojem.

Kromě jedné získáte také dvě pece, což vám dává flexibilitu při vaření dvou různých jídel najednou. Z technologického hlediska je tato řada plně nabitá. Je vybaven technologií Hestan Cue, která při připojení k pánvi s povolenou funkcí Hestan Cue umožňuje přesně nastavit a udržovat teplotu pánve.

Připojení Wi-Fi spolu s „aplikací pro gurmánské vaření“ získáte přístup ke stovkám videí – řízené recepty od kuchařů. Gurmánské vaření vás zbaví dohadů a upraví teplotu a čas, které vám pomohou posunout vaše kuchařské dovednosti na další úroveň.

Můžete si také zakoupit samostatnou sondu na vaření, která vám umožní vařit prostřednictvím Sous Vide. Indukční řada Cafe je vybavena technologií WiFi connect, která vám umožní ovládat troubu pomocí chytrého zařízení nebo jednoduše hlasem pomocí technologie WiFi Connect.

3) Nejlepší indukční rozsah rozpočtu: Frigidaire FFIF3054TS

Hledáte cenově dostupný indukční rozsah, aniž byste obětovali základní funkce?Podívejte se na tento 30palcový volně stojící sortiment od společnosti Frigidaire

Frigidaire FFIF3054TS

FFIF3054TS od společnosti Frigidaire používá průmyslový standard, pokud jde o indukční technologii poskytující přesné teplo vašemu nádobí a zároveň udržuje okolní oblasti chladné na dotek. Díky základní sadě funkcí a nastavení regulace teploty nebudete zklamáni rovnoměrným tepelným vařením, ať už si chcete dát steaky nebo vařit omáčky. U trouby získáte kapacitu 5,3 cu ft, do které se snadno vejde několik velkých pekáčů, ať už chcete péct nebo grilovat. Po dokončení vaření snadno vyberte rychlý 20minutový samočisticí režim ze snadno použitelného ovládacího panelu. Pokud jde o design, tyto řady se hodí pro několik kuchyňských stylů, protože jsou k dispozici v běžné nerezové nebo černé nerezové oceli. Potřebujete další úložný prostor pro vaše indukční nádobí? Frigidaire má pohodlnou zásuvku, díky níž je myšlenka skladování nádobí bezbolestná.

4) Nejlepší indukční rozsah stylu: Samsung NE58K9560WS

30palcový indukční rozsah Samsung je skvělý střední možnost rozsahu, pokud hledáte více peněz za své peníze, pokud jde o funkce a moderní design

Samsung NE58K9560WS

Zasouvací indukční řada NE58K9560WS vám poskytne dokonalý moderní zážitek z vaření počínaje WiFi připojením. To vám umožní dálkově sledovat vaši varnou desku a troubu s klidem, pokud máte svůj smartphone nablízku. Můžete provádět různé úkoly, jako je zapnutí nebo vypnutí jednotky, spuštění předehřevu, nastavení teploty nebo nastavení časovače.

Rovněž získáte klid díky jedinečnému virtuálnímu plameni, který vám poskytne iluzi plynového vaření s brilantně modrým virtuálním plamenem na dně vašich hrnců a pánví. Tímto způsobem budete vždy vědět, které hořáky jsou zapnuté. Dole dole je k dispozici dutina o velikosti 5,8 cu ft s ne jedním, ale se dvěma ventilátory pro rovnoměrné vaření, což je také skvělé pro pečení. Pokud jste nadšenec vaření, ctižádostivý kuchař nebo prostě chcete experimentovat s různými druhy vaření, Samsung nabízí několik specializovaných možností, jako je kynutí, dehydratace a pomalé vaření. Jeho tři nastavitelné rošty vám poskytnou maximální flexibilitu, ať už chcete upéct několik listů sušenek nebo 30 lb sváteční krůtu. Obsahuje také praktickou ohřívací zásuvku, která udrží vaše čerstvě uvařená jídla teplá, dokud nebudou připravena k servírování vašim přátelům a rodině.

A konečně, společnost Samsung nezklame, pokud jde o elegantní moderní styl – se 4 velkými prvotřídní skleněné knoflíky, které se snadno uchopí a elektronicky upravují úroveň tepla, aby zajistily přesné ovládání snadno použitelného ovládacího panelu. Tyto řady se bez problémů spojí s vaší kuchyní a vytvoří moderní vzhled bez nutnosti přestavby. Podobný elegantní design v řadě Bertazzoni jsme viděli pouze u jejich 30palcových a 36palcových indukčních kamen.

5) Nejlepší indukční rozsah pro nejlepší výkon: Miele HR16222i

Pokud hledáte nejlepší indukční rozsah, který si můžete koupit, podívejte se na tento sortiment od Miele

Miele HR16222i

Miele je lídrem v mnoha různých kategoriích kuchyňských spotřebičů, v neposlední řadě jsou to indukční rozsahy. I když mají elegantní moderní vzhled, spotřebiče Miele vypadají skvěle a nadčasově ve všech typech kuchyní, od současných po tradiční.

Varná deska i trouba indukční řady Miele nabízejí funkce špičkového výkonu. Mějte na paměti, že se jedná o výkonný profesionální styl, takže elektrické požadavky jsou o něco vyšší než u typického indukčního rozsahu. Zde budete potřebovat vyhrazený elektrický obvod 50 A.

Varná deska je vybavena 4 nezávislými varnými zónami. U většiny indukčních rozsahů si musíte dávat pozor, jakou velikost nádobí používáte pro každý hořák. Například pomocí malého pánev na větším hořáku bude mít za následek menší spotřebu energie. Povrch varné desky Miele však dokáže nasměrovat veškerý výkon z většího hořáku do menší pánve, což znamená, že můžete použít jakoukoli velikost pánve na hořáku jakékoli velikosti, pokud zapadá dovnitř hranic prvků. Každý hořák může být zesílen, čímž získává energii z jiných zón, aby rychleji dosáhl teplejší teploty.

Z hlediska odolnosti, jako u všech spotřebičů Miele, testuje Miele jejich rozsah, aby vydržel v následujících letech. Ve skutečnosti na svém indukčním skleněném povrchu upustí ocelovou kouli z 12 „, aby byl povrch 100% odolný proti praskání.

Výkon trouby je stejně působivý. V troubě získáte dvojí evropskou konvekci Miele. S řízeným systémem vaření Miele MasterChef získáte více než 100 předprogramovaných receptů, takže si nemusíte dělat starosti s nastavením času nebo teploty před vařením.S intuitivním dotykovým displejem M-Touch jednoduše vyberte typ jídla, velikost porce a teplotu bez jakýchkoli dohadů. Pro podrobnější pohled na rozsahy Miele si přečtěte naši úplnou recenzi v níže uvedeném videu.

Konečný verdikt

Doufáme, že máte na výběr stovky indukčních rozsahů. tento článek vám dal výchozí bod, pokud jde o výběr nejlepšího indukčního rozsahu pro váš domov. Další informace naleznete v některém z našich obchodů, který stojí za váš čas.

Připojte se ke konverzaci

Podívejte se, jaká další návrhářská zařízení čtenáři říkají.

SIDENOTE. Tento příspěvek byl původně publikován 29. května 2019. Obsah však pravidelně aktualizujeme, protože testujeme více produktů a vydáváme nové modely. Nasloucháme také zpětné vazbě našich zákazníků a na základě jejich zkušeností provádíme změny v doporučeních našich produktů. Takže se nenechte překvapit, pokud níže uvidíte nějaké staré komentáře! Jelikož komentáře čtenářů přispívají k tématu, rozhodli jsme se je nemazat.